Válaszon márkáinkból
Beszállító partnereink

- Agrob Buchtal

- Aita

- Alföldi

- Atlas Concorde

- Baumit

- Botament

- C. Padana

- Cipa

- Desso

- Dural

- Ermes

- Exportceram

- Hatria

- Italgraniti

- Keros

- LB Knauf

- Leonardo

- Mapei

- Marazzi

- Marazzi Espana

- Marca Corona

- Mirage

- Musis

- Piemme

- Profilplast

- Provenza

- Ravak

- Refin

- Sapho

- Schlüter

- Seremissima

Gyakran ismételt kérdések

1. Hogyan tudom megrendelni a kiválasztott terméket?

A termékek megtekintése előzetes regisztráció nélkül is megtekinthető, azonban a rendeléshez az oldalunkon regisztráció szükséges, melyhez egy felhasználó nevet és egy jelszavat szükséges megadni.

Webáruházunkban, ha a termék ára melletti "kosárba" gombra kattint, majd a "kosár tartalma" menüponton belül a "rendelés elküldését" választja. Itt tudja megadni adatait is!


2. Mi történik, ha elküldöm a megrendelést?

Automatikusan kap egy e-mailt megrendeléséről, majd az elkövetkező 2 munkanapon belül feldolgozzuk megrendelését. Amint ez megtörtént telefonon felkeressük, majd, újabb E-mailt kap arról, hogy rendelésének új állapota ’Várakozás fizetésre’. Ekkor fizetési opciótól függően a termék teljes árát, vagy az ár 25%-át várjuk Öntől. Amint az összeg megérkezik, a szállítási folyamat elindul.


3. A megrendelt árut személyesen is át tudom venni?

Személyes átvételre Kecskeméten, a Mindszenti körút 12. szám alatti telephelyünkön van lehetőség hétköznapokon 8-16 óráig, szombaton 8-12 óráig. Telefonos egyeztetést követően, az előre megbeszélt időpontra az összekészített termékek átvehetők.


4. Személyes átvétel esetén is felszámítják a szállítási díjat?

Amennyiben személyesen kívánja a termékeket átvenni, természetesen szállítási díjat nem számítunk fel.


5. Milyen napokon és hány órától várható a szállítás?

A szállítások munkanapokon, 8 és 16 óra között történnek.


6. Mi történik, ha hibásan, sérülten vagy hiányosan kapom meg a megrendelésem?

Kiszállítás előtt minden terméket szigorúan ellenőrzünk és átnézünk, a kiszállítást általában külső cég végzi ezért kérjük, hogy átvételkor nézzék át a terméket és ha hiányt vagy sérülést tapasztalnak azt még a szállítónak jelezzék, mert utólagos reklamációra nincs lehetőség. Hibás vagy hiányos kiszállítás esetén cégünk saját költségen pótolja a termékeket.


7. Mi történik akkor, ha a megrendelt terméket megrendelés után visszamondom?

Sajnos ez esetben 25% storno díjat számítunk fel!


8. A megrendelt árut hogyan tudom kifizetni?

  - Helyszínre szállítás esetén szállítás előtti átutalással
  - A Dominó Kft. telephelyén történő átvételkor:

      - szállítás előtti átutalással

      - átvételkor történő készpénz fizetéssel


9. Mikor szükséges előleget fizetni?

      - raktáron lévő termékeknél előleg fizetésre nem tartunk igényt

      - raktáron nem lévő termékek megrendelésénél 40% előleget kell fizetni

10. Javasolt-e a termékek bemutatótermi megtekintése?

Első megrendelés esetén mindenképpen javasoljuk, hogy a termékeket bemutatóteremben élőben tekintsék meg, ahol a burkolóanyagok felülete, minősége, színe a valós képet mutatja.

A katalógus képeinek a színe minimálisan eltérhetnek a valós színtől.

A bemutatótermi vásárlás esetén teljes körű tanácsadást biztosítunk.


Kérdések:
Válaszok: