ÁLTALÁNOS
SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)
www.dominokft.hu hatályos: 2018-05-25-től
Üdvözöljük honlapunkon!
Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával!
Kérjük, hogy megrendelése
véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert
megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!
Ha a jelen Általános
Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a
vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi
igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a
kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!
Impresszum:
Név: Dominó Építőipari Kft.
Székhely: 6000 Kecskemét Mindszenti Krt. 12.
Levelezési cím: 6000 Kecskemét Mindszenti Krt. 12.
Üzlet, átvételi pont címe: 6000 Kecskemét Mindszenti Krt. 12.
Nyilvántartásba vevő hatóság: Bács-Kiskun Megyei Cégbíróság
Cégjegyzékszám: 03-09-102760
Adószám: 11034029-2-03
Képviselő: Nagy Sándor
E-mail: domino@dominokft.hu
Honlap: www.dominokft.hu
IT
szolgáltató adatai
Cégnév:
3LAN Kft
Székhely
és számla cím: 3LAN Kft. 6000, Kecskemét Műkerti sétány 29.
E-mail:
net@3lan.hu
Adószám:
14154470-2-03
Cégjegyzékszám:
03-09-115456
Számlaszám:
K&H BANK:10402506-50526789-78571002
Képviselő:
Kele Róbert
Központi
elérhetőségek:
Ügyfélszolgálati
telefonszám: +36 (76) 580 580
(Minden
munkanap 9-15-ig)
Fogalmak
Felek: Eladó és Vevő együttesen
Fogyasztó: a szakmája,
önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes
személy
Fogyasztói szerződés:
olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül
Honlap: http://www.dominokft.hu
weboldal, amely távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköznek
minősül
Szerződés: Eladó és Vevő
között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi
szerződés
Távollévők közötti
kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek
távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat
megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli
nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés
megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes
hozzáférést biztosító eszköz
Távollévők között kötött
szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy
szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek
egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése
érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé
tévő eszközt alkalmaznak
Termék: a Honlap
kínálatában szereplő, a Honlapon forgalomba hozott és értékesítésre szánt
minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát
képezi
Vállalkozás: a szakmája,
önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy
Vevő/Ön: a Honlapon
keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy
Jótállás: A fogyasztó és
a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói
szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,
a) a szerződés
teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő
teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában
önként vállal, valamint
b) a jogszabályon alapuló kötelező jótállás
Vonatkozó
jogszabályok
A Szerződésre különösen
az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
1997. évi CLV. törvény a
fogyasztóvédelemről;
2001. évi CVIII. törvény
az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs
társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;
2013. évi V. törvény a
Polgári Törvénykönyvről (PTK);
151/2003. (IX. 22.) Korm.
rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;
45/2014 (II.26)
kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes
szabályairól;
19/2014. (IV. 29.) NGM
rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott
dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási
szabályairól
Az
ÁSZF hatálya, elfogadása, megváltoztatása
A közöttünk létrejövő
szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései
mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF),
valamint a honlapon található további tájékoztatások határozzák meg. Ennek
megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és
kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési
határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat,
valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
Ön a megrendelése
véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A
webáruházunkon keresztül történő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF
rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és az Eladó között létrejövő
szerződés részét képezi.
A jelen ÁSZF
rendelkezéseit az Eladó a vonatkozó jogszabályok keretei között jogosult
megváltoztatni. Kérjük, hogy az ÁSZF rendelkezéseit minden vásárlás előtt
szíveskedjen elolvasni! Az ÁSZF esetleges módosítása a honlapon történő megjelenéstől
érvényes. Az esetleges változtatások a már addig létrejött szerződéseket
(visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.
A szerződés nyelve, a
szerződés formája
A jelen ÁSZF hatálya alá
tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.
A jelen ÁSZF hatálya alá
tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az
Eladó nem iktatja.
Árak
Az árak forintban
értendők, tartalmazzák a 27%-os áfa-t. Az árak tájékoztató jellegűek, az
árváltozás jogát fenntartjuk.
Panaszügyintézés és
jogérvényesítési lehetőségek
A fogyasztó a termékkel
vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken
terjesztheti elő:
Ügyfélszolgálati
iroda helye: 6000.Kecskemét, Mindszenti Krt. 12.
Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: Hétfőtől - péntekig: 8 – 16
Telefon: 06-30-207-5707
E-mail:domino@dominokft.hu
Bejegyzés a vásárlók
könyvébe. A vásárlók könyve az Eladó üzletében (ügyfélszolgálatán) elérhető. Az
ide írott bejegyzésekre az Eladó 30 napon belül írásban válaszol.
A fogyasztó szóban vagy
írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve
a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére
történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló
magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.
A szóbeli panaszt a
vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a
fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali
kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos
álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy
másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a
fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás
felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon
belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően
- az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli
panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a
vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően
nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban
érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb
határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt
elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy
elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a
vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
A panaszról felvett
jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
a fogyasztó neve,
lakcíme,
a panasz
előterjesztésének helye, ideje, módja,
a fogyasztó panaszának
részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb
bizonyítékok jegyzéke,
a vállalkozás
nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a
panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
a jegyzőkönyvet felvevő
személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás
felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
a jegyzőkönyv
felvételének helye, ideje,
telefonon vagy egyéb
elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz
esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
A vállalkozás a panaszról
felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni,
és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása
esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy
panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület
eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az
illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye
szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét,
valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a
vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a
békéltető testületi eljárást.
Amennyiben az Eladó és a
fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során
nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a
fogyasztó számára:
Panasztétel a
fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak
megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes
fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a
fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági
feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el,
ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/
Bírósági eljárás. Ügyfél
jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti
érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013.
évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX.
törvény rendelkezései szerint.
Tájékoztatjuk, hogy Ön
velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát
elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint
illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása
megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással
közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó
erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó
kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.
A vállalkozást a
békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
Ennek keretében fennáll a
vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési
kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület
előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára
feljogosított személy részvételének biztosítása”).
Amennyiben a vállalkozás
székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet
működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési
kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének
felajánlására terjed ki.
A fenti együttműködési
kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik
hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások
jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól
való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett
módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése
is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság
kiszabása.
A bírság mértéke kis- és
középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a
számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves
nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer
forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500
millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a
békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a
vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének
biztosítását célozza.
A békéltető testület
hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése.
A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése
céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén
az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és
költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a
fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető
jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A békéltető testület
eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez
kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat,
távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget
lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az
adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok
változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.
A kérelemnek tartalmaznia kell
a fogyasztó nevét,
lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
a fogyasztói jogvitával
érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
ha a fogyasztó az
illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület
megjelölését,
a fogyasztó
álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
a fogyasztó nyilatkozatát
arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a
vitás ügy rendezését
a fogyasztó nyilatkozatát
arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte,
közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési
meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
a testület döntésére
irányuló indítványt,
a fogyasztó aláírását.
A kérelemhez csatolni
kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára
a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli
nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó
rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés
megkísérléséről.
Ha a fogyasztó
meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.
A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető
el: http://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb
információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
A területileg illetékes Békéltető Testület
elérhetőségei:
Bács-Kiskun
Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525,
06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
Online
vitarendezési platform
Az Európai Bizottság
létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen
keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó
jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a
bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy
például a távolság meggátolná őket ebben.
Ha Ön panaszt kíván tenni
egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem
akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés
eszközét.
A portálon Ön és a
kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz
kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Szerzői
jogok
A szerzői jogról szóló
1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a
weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem
alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található
grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély
nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a
weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak
adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása
esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A
jogtulajdonos: Dominó Építőipari Kft.
Részleges érvénytelenség, magatartási kódex
Ha az ÁSZF valamely
pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai
érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett az alkalmazandó
rendelkezései érvényesek.
Az Eladónak nincs a
fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló
törvény szerinti magatartási kódexe.
A digitális adattartalom
működése, műszaki védelmi intézkedések
A weboldalon megjelenő
adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. Rendszeresen
mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti
adattartalom visszaállítható. A weboldalon megjelenő adatokat MSSQL és MySQL
adatbázisban tároljuk. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak
tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használunk.
A termékek lényeges
tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás
A honlapon a
megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő
leírásokban adunk tájékoztatást. A termékoldalon található adatok tájékoztató
jellegűek! A képek esetenként illusztrációk, a színek nem mindig felelnek meg a
valóságnak!
Az
adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért
Önnek a megrendelés során
a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által
bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző
oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a
következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy
az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által
megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a
megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás
adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és
költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő
teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul
megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a
visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a
szerződés létrejöttét.
Eljárás
hibás ár esetén
Előfordulhat, hogy – pl.
technikai hiba miatt - hibás ár szerepel a honlapon. Hibás ár esetén a
megrendelést (az Ön ajánlatát) a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem
vagyunk kötelesek a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő
ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés közöttünk. Amennyiben Ön hibás áron
tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem
minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás áron történő Ön általi
ajánlattétel (megrendelés) esetén az Eladó munkatársa felhívja az Ön figyelmét
a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Ön a
hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni,
és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.
A
honlap használata
A vásárlás folyamata, a
Termék kiválasztása
A honlapon szereplő
termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen
belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a termék
fotóját, cikkszámát, ismertetőjét, árát. Önnek vásárlás esetén, a honlapon
szereplő árat kell megfizetnie. A termékeket illusztrált fényképpel jelöltük. A
fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek,
kivéve, ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül. Felhívjuk figyelmét,
hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!
Kosárba helyezés
A Termék kiválasztása
után Ön a "Kosárba" gombra kattintva helyezhet - tetszőleges számú
- terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel
Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba
helyezés nem minősül ajánlattételnek.
Javasoljuk, hogy akkor is
helyezze a kosárba a terméket, ha nem biztos abban, hogy az adott terméket meg
kívánja vásárolni, mert ezzel az Ön számára egy kattintással áttekinthetővé
válik, hogy az adott pillanatban melyek az Ön által kiválasztott termékek, és
azokat egy képernyőn megjelenítve tudja megtekinteni és összehasonlítani. A
Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig – a "Rendelés
véglegesítése" gomb megnyomásáig – szabadon módosítható, a kosárból
tetszés szerinti termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb
termékek helyezhetőek, illetve a kíván termékszám megváltoztatható.
Amennyiben Ön a
kiválasztott terméket a Kosárba helyezi, úgy külön ablak ugrik fel a „Terméket
hozzáadtuk a kosárhoz” szöveggel. Amennyiben Ön nem kíván több terméket
kiválasztani, úgy kattintson a „Tovább a kosárhoz” gombra! Amennyiben a
kiválasztott terméket szeretné ismét megnézni, vagy újabb terméket szeretne a
kosárba helyezni, úgy kattintson a „Vissza a termékhez” gombra!
A Kosár megtekintése
A honlap használata során
Ön a honlap tetején található „Kosár megtekintése” ikonra kattintva bármikor
ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket
eltávolítani a kosárból, illetve a termék darabszámát megváltoztatni. A
rendszer a „Kosár frissítése” gomb megnyomását követően megjeleníti az Ön által
megváltoztatott adatoknak megfelelő információkat, ideértve a kosárba tett
termékek árát is.
Amennyiben Ön nem kíván
további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „Megrendelés” gomb
lenyomásával folytathatja a vásárlást.
Vásárlói adatok megadása
„Megrendelés” gomb lenyomását követően
megjelenik a kosár tartalma, illetve az Ön által kiválasztott termékek
megvásárlása esetén az Ön által fizetendő teljes vételár. A „Szállítási
szolgáltatás” dobozban kell bejelölnie, hogy a megrendelt terméket személyesen
kívánja átvenni (személyes átvétel), vagy kiszállítást kér. Kiszállítás esetén
a rendszer jelzi a kiszállítás díját, melyet Ön köteles megfizetni megrendelés
esetén.
A „Felhasználói adatok”
szövegdobozban e-mail címét, a „Számlázási információ” szövegdobozban teljes
nevét, címét, telefonszámát tudja megadni. A ”Szállítási információ”
szövegdobozban a rendszer automatikusan a „Számlázási információ” során
megadott adatokat tárolja. Amennyiben Ön eltérő címre kéri a szállítást, kérjük
távolítsa el a pipát. A „Megjegyzés” szövegdobozban” Ön tetszőlegesen adhat meg
további információt.
A rendelés áttekintése
A fenti szövegdobozok
kitöltését követően Ön a „Folytatás a következő lépéssel” gombra kattintva
folytathatja a megrendelési folyamatot, illetve a „Mégsem” gombra kattintva
törölheti/javíthatja az eddig bevitt adatokat, és visszaléphet a Kosár
tartalmához. A „Folytatás a következő lépéssel” gombra kattintás esetén Ön a
„Rendelés áttekintése” oldalra érkezik. Itt láthatja összegezve az Ön által
korábban megadott adatokat, így a Kosár tartalmát, a felhasználói, számlázási
és szállítási adatokat és az Ön által fizetendő összeget (ezeken az adatokon itt
már nem változtathat, csak ha a „Vissza” gombra kattint).
Szolgáltatási tájékoztató
nyomtathatósága
Tájékoztatjuk kedves
vásárlóinkat, hogy a szolgáltatói tájékoztatókat (Hatályos Adatkezelési
tájékoztató, Hatályos Elállási nyilatkozat, Hatályos Általános szerződési
feltételek) ezen oldal legalján, kinyomtatható formátumban is megtalálja.
A rendelés véglegesítése
(ajánlattétel)
Amennyiben Ön
meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni
kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a
„Megrendelés elküldése” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon
közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére
vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön
minősül ajánlattevőnek, és a szerződés az Ön által a honlapon keresztül tett
ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF
rendelkezései szerint
Ön a „Megrendelés
elküldése” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát
megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti
visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után.
Rendelés feldolgozása, a
szerződés létrejötte
A megrendeléseket a
megadott email címen visszaigazoljuk. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a
webáruházunkban található legtöbb termék a megrendelés leadása után kerül
legyártásra. Így a várható szállítási időt a gyártással történő egyeztetés után
tudjuk megadni.
A visszaigazolás minden
esetben elektronikus úton, 48 órán belül megtörténik.
Fizetési
módok
Banki átutalás
A termékek ellenértékét
banki átutalás útján is rendezheti. Az átutaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett bankja:
Kedvezményezett neve:
Adószám:
Cégjegyzékszám:
Kedvezményezett számlaszáma:
Utánvétel
Amennyiben a rendelés
értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az
"Utánvétel" fizetési módot.
Készpénzes fizetés
Önnek lehetősége van a
termék árát és a kiszállítás díját a termék átvételekor készpénzben kifizetni.
Átvételi módok, átvételi
díjak
GLS futárszolgálat
A terméket a GLS
futárszolgálat szállítja ki.
Bővebb információt itt
talál: https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok
Önt nem terheli semmilyen
díj.
Teljesítési határidő
A megrendelésre
vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától
számított legfeljebb 30 nap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az
ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük. Jelen általános
szerződési feltételek elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a megadott
szállítási idő túllépése miatt az Eladó a kártérítési felelősségét kifejezetten
kizárja.
Jogfenntartás,
tulajdonjogi kikötés